2010. május 30., vasárnap

Kokuszkrem eperrel

Hozzávalók:
  • 200 ml kókusztej
  • 200 ml tej
  • csipet őrölt vanília
  • 50 g cukor
  • 4 zselatinlap
  • 250 ml tejföl
  • 250 g eper
Keverjük össze a kókusztejet a tejjel, és adjuk hozzá a vaníliát, majd tegyük fel főzni, és hagyjuk állni. A tejhez adjuk hozzá a beáztatott zselatinlapokat, és addig keverjük, amíg szét nem olvadnak. Ezután hagyjuk kihűlni. Ha elkezd zselésedni, keverjük hozzá a tejfölt is. Az üvegpoharakat 2/3 részig töltsük meg krémmel, és eperrel, kókuszreszelékkel díszítsük.
Megjegyzes: Kokuszt barmikor, barmilyen formaban tudnek enni, de igy meg nem probaltam. Eloszor furcsa volt az allaga miatt, de hogy mennyire jol klappolt az eperrel!!! En nem vartam meg, hogy zselesedni kezdjen, hanem belekevertem a tejfolt mar hulest kovetoen. Utana csak beraktam a hutobe es 3-4 ora mulva vettem ki, amikor mar tokeletesen megszilardult. A tetejet jo sok eperrel meg lehet szorni, de a csaladom azt mar nem birta kivarni:)

1 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails